Uczestnicy o warsztacie Doświadczanie Narodzin w Miłości:):):))))))))))))))



Uczucie głębokiego wzruszenia i wdzięczności z powodu miłości, tej, którą czułam i tej, która do mnie napływała.Nie było obiektu miłości ani jej źródła - była miłość. Nie za bardzo wtedy jeszcze wiedziałam co się dzieje, ale było mi z tym bardzo, bardzo dobrze. Jak się później okazało - było to POLE MIŁOŚCI, w które otwierała dla nas Kasia. To co działo się później było kalejdoskopem uczuć i odczuć. Proces pozwolił mi "załatać dziury", które wiały zimnem i pustką. A kiedy się wypełniły, kiedy przyszło zwierzę mocy, kiedy zadziało się jeszcze wiele innych "cudów" moja uwaga oderwana od braków zaczęła zwracać się w kierunku szczęścia, obfitości i miłości.
 Anna

,,Wspaniały warsztat - polecam dla wszystkich: przyszłych matek lecz nie tylko. Akurat jak ja uczestniczyłam, to byłyśmy w grupie młodych kobiet bez partnerów i to też miało swoją moc w oczyszczeniu ran z dzieciństwa tak, aby móc przywołać najcudowniejszy związek, w którym może się pojawić dzieciątko."
Olga

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej