Bashar - Bądź sobą (napisy PL)





Układanka zrobiona z tysięcy puzzli i ja jestem jednym z tych puzzli i tylko jedno mam robić: BYĆ SOBĄ?! Świetnie! Nie próbować niczego, co nie jest spójne ze mną. Dzięki swojej prawdzie, inne puzzle bardziej pasują do siebie. A może dzięki mojej unikalnej prawdzie wreszcie mogą do siebie pasować?!



Wystarczy być sobą, w swojej prawdzie, w swojej osobistej wibracji, w połączeniu ze sobą, swoimi pragnieniami, poddając się inspiracjom...



Kiedy skupiam się na swojej istocie odzyskuję radość Bycia, odwagę Bycia i chęć działania, dzielenia się wszystkim, co najlepsze.



W ciągu ostatniego roku zaobserwowałam, że zaczęli zgłaszać się do mnie artyści, artystki. Powoli napływało we mnie uczucie rozpoznania, że wyrażanie się poprzez sztukę jest dla mnie ważne.

Tak naprawdę zobaczyłam, że od dawno w moim sercu rośnie wizja wyrażania się poprzez uzdrawiającą moc sztuki. W ostatnim roku nawet otworzyłam naszą organiczną czereśniową przestrzeń na festiwal : nomen omen: Open heART festival.



Jestem ogromnie wdzięczna wszystkim, którzy pojawili się na tej drodze dla mnie. To był piękny czas doświadczania swojej mocy i niemocy. Znowu pojawiają się dobre duchy wokół mnie. Jestem wdzięczna Justynie Gruszce za jej magiczną pracę z ciałem, bo dzięki niej pojawiła się we mnie odwaga BYCIA SOBĄ! Jestem wdzięczna Witkowi, bo zadał mi kilka dni temu ważne pytanie: kim jest Kasia, która zaprasza do Czereśniowego Pola Narodzin? WoW!!! To było to...

Jestem wdzięczna za nauczycieli, których mi świat przysyła w odpowiednich momentach.

Jestem wdzięczna Nimue, która pojawiła się również w mojej osobistej układance i wysłuchała zaprosiła mnie na swój festiwal, aby poprowadzić mój projekt RE- Kreacja na motywach Bakchantek. Jestem bardzo podekscytowana, bo dzięki rozmowie z nią ,,wydałam" na świat moją wizję działań artytycznych i cieszy mnie to bardzo...

Jestem wdzięczna Judu za jej niezwykłą, autentyczną obecność dla mnie, kontakt improwisation:)))

Jestem wdzięczna swojego osobistemu słodziakowi, mężowi:))), który przewraca wszystkie rachityczne oparte na wahaniach konstrukcje mentalne, abym mogła zrozumieć i poczuć zawołanie swojej duszy: PO PROSTU KOCHAJ!

Jestem wdzięczna swoim słodziakom - córkom, które uczą mnie granic, zabawy, dyscypliny, zachwytu nad sobą i nad ich cudownym światem...

Mamie, babci, siostrze, ojczymowi, rodzinie...

Spotykam tak cudnych ludzi wokół siebie wszędzie. Pięknie, że jesteśmy razem w tej układance kochani, kochane. KOCHAM WAS! PO PROSTU KOCHAM!

Zaczynam dzisiejszy dzień i ten tydzień w rozkwicie, miłości, zachwycie i błogości i tego wszystkim życzę!

Kasia Auli Barszczewska

Tunder heART women, Świetlana, Kasjopea, Agnieszka, Katarzyna

podążająca za wołaniem serca, wolny duch, wolny strzelec, wolna kobieta.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej