Otwarty Festiwal Doul


28-29 marca - dwudniowy warsztat w polu narodzin z Auli w Czereśniowym Polu
tu link do wyd. na fb: https://www.facebook.com/events/877617215594994

11-13 kwietnia w Amsterdamie ; Ja kobieta - ja matka
tu link do wyd. na fb https://www.facebook.com/events/834019733326418

początek czerwca - rejs na Cyklady greckie, szczegóły wkrótce!

28.06 - 7.07 2015 - intensywny, trenerski kurs metody Birth Into Being prowadzony przez Katarzynę Auli Barsczewską link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/events/632076040256811












Barbara Blichowska-CzajkaVola Kusmierska,Magda Doula JanowiczKasia Slazak, Ania i wszyscy, którzy wczoraj byli z nami, jestem wdzięczna za tą uwazność, dzielenie się filozofią, doświadczeniem, i jeszcze to wszystko płynie z potrzeby serca:))) to dla mnie karmiąca przestrzeń łona. Basiu, szczególnie ci dziekuję za zebranie wielu informacji praktycznych razem. W twojej wypowiedzi mogłam pławić się czując równowagę i harmonię: tak jest potrzebne działanie i niedziałanie! Dzięki wczorajszej twojej wypowiedzi mogłam się temu lepiej przyjrzeć...To mnie inspiruje do działania:) Na środowych spotkaniach z mamami ,,pracujemy" nad różnymi aspektami, głosami wewnetrznymi, obawami i wszystkim, co się pojawia. Temat działanie versus niedziałanie dla kobiety w porodzie, jej akceptacja ,,bezsilności" i jednocześnie aktywowanie mądrości jej ciała i świadomości , że to ONA RODZI, to dla mnie Sztuka przez Duże S:) CUDownie było z wami:)))  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej