The Essential Ingredient: Doula - 22-23.01.11 - POLE NARODZIN _ JA_ NÓW


‎22-23.01.2011
Zapraszam Cię na warsztat DOŚWIADCZANIE NARODZIN W MIŁOŚCI na łonie natury w organicznym domu w Janowie,
podczas którego masz bezpośredni DOSTĘP DO POLA NARODZIN - DO ŹÓDŁA KREACJI W SOBIE. Asystuję przy narodzinach tego, co w Tobie dopomina się o przywołanie do życia, co jest gotowe się ucieleśnić.
Zawołał mnie fenome...n proces narodzin i obudził we mnie Kobietę rodzącą pięknie, w błogości i miłości.
Obszar warsztatu:
Ekplorowanie życia w kontakcie ze swoją mocą tworzenia , esencja istnienia zawarta w poczęciu i narodzinach,
sfera dostępna dla zakochanych w Życiu,
dla odważnie kroczących po krawędzi, mających w sobie iskrę, równowagę i połączonych ze Źródłem - POLEM NARODZIN ( Einstein nazwał to pole Unified Field)dokładniejsze informacje:
(http://czeresniowepole.blogspot.com/2010/09/sztuka-swiadomych-narodzin-cykl.html)
...
Przywołała mnie moc narodzin kiedy rodziło się moje trzecie dziecko. W filmie Eleny Tonetti-Vladimirowej usłyszałam wołanie mojej Prawdziwej Natury Kobiecej rodzącej naturalnie, pięknie w błogostanie. Idę drogą ku esencji kobiecości...tak napisałam rok po narodzinach córki. Dzisiaj asystuję przy porodach, przy narodzinach w JAsności i PRAwdzie. Snuję opowieści, lepię, piszę otwierając się na moc w tworzeniu.
Prowadząca warsztat: Kasia Barszczewska

Zapraszam do ekplorowania Pola Narodzin,
po to aby sobie przypomnieć pierwotny stan kreacji,
stworzyć nowy wzór działania,
wykrzesać na nowo iskrę bożą w sobie
w zgodzie ze swoją Prawdziwą Naturą.
Obudzić w sobie Pełnię Istnienia.
Kluczem do wejścia w działanie Pola jest współtworzenie przestrzeni oraz odkrywanie osłon Prawdziwej Natury
po przez techniki Eleny Tonetti-Vladimirowej
- mojej guru od fenomenu narodzin.
W warsztacie wykorzystuję te niezwykle efektywne ćwiczenia Eleny oraz asystuję w procesie doświadczania narodzin w miłości.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej