Pokrzepiają mnie słowa innych...moc słowa...wierzę...

Kiedy wróciłam z ,,owego" dziwnego spotkania, o którym piszę w porzednim poście, otworzyłam wiadomość:

Kasiu, pragnę Ci powiedzieć Uwielbiam Cię :) TAK! Uwielbiam Twoje Czereśniowe Pole, każde słowo, ideę, energię ! Jestem cała na TAK dla tego, co przekazujesz i każda komórka mojego ciała drży, kiedy czytam i przebywam myślami blisko. Prganę z serca poznać Ciebie i mam nadzieję, że wkrótce ułożę swoją codzienność tak, że przyjadę na warsztat :) Tymczasem pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i ciepło. P.S. Być może znajdziesz chwilę aby napisać jak udał się marvowy warsztat? Jestem podekscytowana i ciekawa :) Lidia
obraz RENI PIECZONKI:)
 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej