Pełnia w pażdzierniku odkrywa skarby

DZiekuję za obecność i wspólne bycie podczas czwartkowego wieczoru w Krasnodworze...Opowieści z brzucha - instalacja zaistniały. Wyłoniły się w wizji, poczułam je w brzuchu i bardzo chciałam, aby się stało i stało się. ZREALIZOWAŁAM SWOJĄ WIZJĘ - uświadomiłam sobie na drugi dzień rano. Zamknęłam pewien rozdział i otwieram nowy...

Zatem witam:
 w moim Czereśniowym Polu inspiracji.
 Jaka to przyjemność pisać z serca co się czuje, co jest ważne
witam jako ta, która wie i to wyraża w sposób artystyczny

witam jako ta, która asystuje przy narodzinach, jako dula
w sesjach indywidualnych i prowadząc warsztaty dwudniowe

witam jako ta, która snuje baśnie dla dzieci i dla dorosłych,
dla tych którzy w głębi duszy chcą nawiązać dobry kontakt ze swoim wewnętrznym dzieckiem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej