Wodo kocham cię, Wisło kocham Cię, WODO WE MNIE DZIĘKUJĘ


Przepraszam, wybacz mi proszę, dziękuję, kocham cię

Myślę z troską o wodzie,
 WODO! Prawodo! obok nas, w nas, w wodach płodowych, w rzekach, w Wiśle, w stawie obok domu, w kranie, w herbacie i kawie, w piersiach, w myślach, rękach, w liściach....Przepraszam, że w mojej świadomości ją ignorowałam. Proszę wybacz mi, jesteś ważna, czuję cię, kocham Cię, dziękuję Ci.
Bądź piękna, Jesteś piękna, mądra i dobra...przekaż mi dobrą wiadomość, proszę. Bądź czysta, kocham Cię i dziękuję...Bądź błogosławiona. Błogosławię Cię i dziękuję za Twoje Błogosławieństwo.........
zobacz mój tekst: Inwokuję
fot. Daria Dróżdż

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej