Aż wytryśnie źródło ze studni

Dwie sprawy ostatnio pojawiły się na horyzoncie moich zdarzeń. Pierwsza, to Festiwal Opowieści w Warszawie i moje w nim uczestnictwo. Dokładnie 6 lat po narodzinach mojej 3 córeczki Emilki opowiadałam o swoim pięknym doświadczeniu rodzenia, jak ja chcę, w miłości i mądrości sił natury.




Jestem wdzięczna niezwykłej Beacie Frankowskiej za zaproszenie do udziału w jej projekcie. Mam nadzieję, że to początek działań na rzecz przywrócenia narodzinom rangi społecznej, miejsca w społecznej świadomości, rzetelnej edukacji i przełamywania stereotypów.



Czas przypominania i czerpania ze studni naszej mądrości.

Druga opowieść , która pojawiła się na horyzoncie, to wody plodowe i ejakulat kobiecy. W Warszawie gości Deborah Sundal edukatorką seksualna, która dzieli się rownież na łamach swojej ksiaźki wiedzą na ten temat.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

O dziedziczeniu traumy na podstawie wykładu prof. Jadwigi Jośko-Ochojskiej

Ślad pamięciowy w układzie limbicznym wg. Eleny Tonetti-Vladimirowej w tł. Magdy Polkowskiej